Sprawą Joanny z Krakowa od niemal tygodnia żyje cała Polska. Kobieta została upokorzona przez policję podczas interwencji po tym, jak poinformowała swoją lekarkę, że wzięła tabletki wczesnoporonne. W rozmowie z radiem TOK FM kobieta opowiedziała o szczegółach przesłuchania.

– Gdy opisywałam policjantce te trudne dla mnie rzeczy, co ci policjanci mi zrobili, ona zmieniała temat. I w trakcie tego wszystkiego powiedziała, że mam piękne włosy, i że ona nawet jak sobie botoks zrobiła, to nie miała takiej ładnej cery jak ja. No halo, czy naprawdę myślicie, że jak powiecie mi, że jestem ładna, to uznam, że nic się nie stało i że wszystko jest OK? – powiedziała stacji radiowej pani Joanna.

>>>

Donald Tusk odpowiedział Morawieckiemu w swoim unikalnym stylu.

„Gdybyś, Mateuszu, oglądał „Shreka”, wiedziałbyś, że lord Farquaad był mikrego wzrostu ponurym władcą z kompleksami wobec kobiet, a nie liderem opozycji. Ryzykant z ciebie” – napisał Tusk na Twitterze.

Więcej o Donaldzie Tusku, zakłamanym Morawieckim i Joannie z Krakowa >>>